Pàgines

ENLLAÇOS D'INTERES

divendres, 28 de juny del 2019

Gimkana de fi de curs


Ja hem acabat un altre curs i per seguir la tradició l’últim dia ens ho vam passar pipa fent una gimcana amb diferents proves.

Vam sortir tots ben remullats!


https://photos.app.goo.gl/cVVfP4h5vxbpXHA1A


dijous, 13 de juny del 2019

Concurs Bíblic (1r)

Com tots els anys els alumnes de Religió van participar al 
 Concurs Bíblic. Hi han diferents categories i modalitats. 
Els alumnes de Primer i Segon de primària van participar al Concurs Bíblic Inicial. Els alumnes han de pintar tres dibuixos i una portada per poder participar. 
Aquest any una alumna de Primer B, Noa Mateo Prieto, ha guanyat el primer premi. 



Moltes felicitats Noa!

Els alumnes de Religió de Primer


 Aquí podeu veure els dibuixos que va pintar la Noa.











2n A La Radio


El 31 de maig els alumnes de 2n A vam anar a la ràdio.
Per preparar el noticiari, vam fer una petita enquesta per conèixer les diferents notícies de l’escola d’aquest 3r trimestre, després les vam escriure i vam practicar per explicar-les al programa de ràdio.
Va sortir molt bé!


El podeu tornar a escoltar a ràdio Sant Andreu a la carta.


dimarts, 11 de juny del 2019

Sortida per la nostra població


Aquest 3r trimestre els nens i les nenes de 2n hem fet una sortida per Sant Andreu.

Durant el recorregut pels carrers de la nostra població he manat seguint un plànol, i ens hem fixat en alguns punts d’interès. També hem anat veient diferents elements de mobiliari urbà.



Finalment hem aprofitat la sortida per visitar la botiga Manalets & Carmetes i hem conegut a l’Ivan, que ens ha explicat com dissenya i estampa les seves samarretes.

https://photos.app.goo.gl/Sfsm69qyF2HheXtPA


dimarts, 4 de juny del 2019

El nostre projecte: Els nostres amics els animals


Les classes de 1r A “els Superherois” i 1r B “els Unicorns” hem treballat el projecte “Els nostres amics els animals”. A partir del 2n trimestre, hem anat descobrint entre tots com son els animals, en que s’assemblen i en que es diferencien.

Vam començar a partir d’una situació inicial: un vaixell amb animals de diferents parts de la terra havia tingut un accident en el pol nord i molts dels animals no podien viure allà. Que podíem fer?

A partir d’allò que sabíem dels animals, vam començar a descobrir noves informacions i a poder fer classificacions d’animals a partir d’un treball cooperatiu on cadascun dels nens i nenes son els protagonistes i cada grup ha d’organitzar les seves tasques, la seva informació, on han de decidir entre tots,...

I per acabar tot aquest treball d’investigació, de cooperació, d’ajut i de compartir amb el meu grup, teníem que resoldre un repte: construir una maqueta d’un dels hàbitats descoberts amb els animals que allà vivien.




https://photos.app.goo.gl/pzMUghQoPRZWeYac7