dimecres, 24 de gener del 2018

LA MONA LISA

Bona tarda!! Els nens i nenes de la classe de 2n A hem rebut una carta d'un artista molt reconegut que viu a París. Ens ha encarregat una missió molt important i hem estat treballant molt per ajudar-lo!! Us deixem la carta perquè la llegiu!! 

Bon dia nens i nenes de la classe de París,

Em dic Karim, i soc un artista molt reconegut de París. Em dedico a pintar quadres, molt semblants als que pintava el famós Leonardo Da Vinci. Ara mateix em trobo en una situació complicada i necessito la vostra ajuda. Tinc la missió de modernitzar el famós quadre de Da Vinci, la MONA LISA. Em podreu ajudar?? La vostra missió serà dibuixar i pintar el quadre i enviar-me les obres a París, abans qua acabi la setmana. Us deixo la meva adreça:
av/Champs Élysées, 329
París
France

Moltes gràcies! Espero les vostres obres amb moltes ganes!

Una abraçada molt forta.

Karim Deschamps

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada